• EMAIL :

    fecimo@fecimo.es

  • TELÉFONO :

    +34 986 305 000

  • Dirección :

    Avenida de Vigo, 91 Baixo

02

Feb

2021

FECIMO COMEZA O PROGRAMA DE FORMACIÓN 2021: “FIDELIZA AO CLIENTE POST CONFINAMENTO”

Por, Fecimo Últimas Noticias Comments: no comments

Coa chegada en 2020 do COVID-19, asistimos a creación dun punto de inflexión no tecido comercial e industrial tal e como o coñeciamos

Os peches, as restricións e o distanciamento veñen de crear e potenciar novos hábitos e formas de consumo, así como, modificar as relacións cliente-comercio, tal e como as coñeciamos.

Conscientes deste cambio de situación, dende FECIMO, queremos presentar unha proposta formativa de 20 horas coa que achegarvos o punto de vista técnico e profesional do noso relator, experto en relacións comerciais, Miguel Ángel Souto Fraga e que, sen dúbida, vos axudará a entender mellor esta nova realidade, crear novas estratexias e mostrarvos unha orientación adecuada para que poidades tomar as mellores decisións cara o futuro dos vosos negocios.

Presentámosche un curso de 12 sesións transversais con casos prácticos e obradoiros

 

QUE OBXECTIVOS TEN?

Practicar técnicas actuais para vincular e fidelizar aos clientes post confinamento.
Coñecer boas prácticas actuais de negocios reais semellantes.
 

COMO SERÁ A SÚA METODOLOXÍA ?

O programa do curso será impartido mediante reunións en liña interactivas contando cun total de 12 sesións nas que cada unha estará dedicada a unha temática concreta.  Estas funcionarán de xeito complementario, pero tamén foron deseñadas como unidades específicas para que aqueles asociados que non poidan asistir a algunha sesión, ou se unan a este programa formativo máis tarde, non dependan 100% dos coñecementos previos e poidan así aproveitar cada sesión que conforma a totalidade do curso.

O curso completo de 20 horas comezará o día 10 de febreiro tendo previsto o seu remate o 5 de maio. Estará formado por 12 sesións cunha duración de 1 h e 40 minutos divididas en 3 bloques, no que os primeiros 50 minutos estarán dedicados a unha exposición do docente en diálogo cos asistentes, o segundo bloque de 25 minutos tratará un caso práctico ou obradoiro, e os últimos 25 minutos estarán dedicados a un coloquio sobre o caso práctico e as conclusións.

 

O curso está previsto que se imparta nas seguintes datas:

en febreiro, os días 10, 17, 24

en marzo, os días 3, 10, 17, 24

en abril, os días 7, 14, 21, 28

e en maio, o día 5

QUE CONTIDOS TEN?

 

No temario, dividido en 12 sesións correspondentes a cada día de formación, traballaranse os seguintes campos con casos prácticos reais de negocios semellantes aos participantes:

1. ENTENDENDO AO “NOVO” CLIENTE DESCONFINADO. Claves para vinculalo.

2. REENFOCAR PARA FIDELIZAR: CHEQUEO AO MEU NEGOCIO.

3. CARA A CARA CO “NOVO” CLIENTE DE SEMPRE. Comunicación presencial.

4. VENDER POLA VOZ: Comunicación na fala e no teléfono.

5. MENSAXES QUE VENDEN. Comunicación escrita. 

6. COIDARSE PARA VENDER. A persoa empresaria: o corpo e o equilibrio. 

7. A VENDA NACE NA MENTE. A mentalidade da persoa empresaria.

8. NEUROVENDAS: Os clientes compran pola razón?

9. MAGOS DOS CONFLITOS. As queixas e reclamacións.

10. PROMOCIONARSE SEN ARRUINARSE: Co-Marketing e Publicidade.

11. DIXITALIZARSE CON SENTIDIÑO: Primeiro estratexia, despois ferramentas.

12. A FELICIDADE NO NEGOCIO LOCAL. Traballo e vida persoal.  

 

PONENTE3

Miguel Ángel Souto Fraga

Será o docente encargado das formacións.

Licenciado en Ciencias da Información e Executive MBA pola Escola de Negocios Caixanova-IESIDE.

Conta con 25 anos de carreira directiva multisectorialsempre nos campos das vendas, marketing e comunicación, e como Director Comercial ou en Marketing de empresas como SARGADELOS, LA VOZ DE GALICIA, DIARIO DE PONTEVEDRA, ENGEL & VÖLKERS INMOBILIARIA ou a cadea de XOIERÍAS CALVO. 

Histórico